Posts

Showing posts from August, 2007

into the blue 2005

filmin sonundaki yazı aynen şöyle diyor 6 milyar dolarlık define denizlerde. bahamalarda olsam durmaz giderdim aslında bodrumda falanda bu iş yapılabilir :)

bu arada jessica alba nın sudaki görüntüleri bu filmi izlenesi ediyor onun dışında herhangi bir tv filmi işde.

huawei neki

bu çin asıllı uluslararası bir firma. dün yine death note izlerken pat diye telefon çaldı karşıda bi bayan sizinle iş görüşmesi yapmak isteriz diyor.ok dedim bende nasılsa boşum en kötü ihtimal güzel sohbet olur. sonra huawei den mail gelince şaşdım bu ne die araştırdım özünde full telekominikasyon related bir firma. bi anlamda veremedim neden ben diye.

bugün metroya gittim mavi ekran vermiş LCD televizyonlarına bakdım güldüm işde dedim 3. dünya ülkesinde ms in bir kalesi daha mavi ekran vermiş. neyse atladım gittim cevahire komşu bir ofis içerisi çekik gözlü kaynıo. daha önceden hiç çinliyle tanışmamışdım. biraz tedirgin oluyor insan jackie chan den sonra dikkat etmek lazım bunlara modunda sekretere sordum bu firma japonmu çinmi die. çin çin dedi aklıma tutti frutti geldi :D tamam dedim gülerek deri koltuklardan birine oturdum. önümde turkish daily news kurcaladım nasılsa bu sıra ingilizce okumam lazım 4 eylülde prep sınavım var.

okudum okudum sıkıldım 14 de gelmem gerekirken 30 dk önc…

azumi

böle geçmişden kadın savaşçı modudur xena dan sevimli ama o kadar sexsi olmayan savaşçımız kılıcıynan keser biçer kan gövdeyi götürür. foşur foşur fışkırır. ortamda elinde kırmızı gül taşıyan makyajlı erkekler vardır bu tip görülürse uzaklaşılması gerektiği bu filmden aklımızda kalan muhim bir ana konudur :)

bunların dışında izlenmesede olacak aksiyona benzer zatoiçi çakması bir harekettir.

The Bourne Ultimatum

izlenesi güzel film olmuş Matt Damon temiz rol çıkarmış. diğer filmdeki gibi bundan ne öğrendik dicek olursak bi bok öğrenemedik yerinde olur sonuçda ülkesine hizmet eden bi ajanın bokunun çıkması durumu. bu durumu anlamak için önce ajan sonra hizmetli olmamız gerekir :)

Black Snake Moan

what we learned from this movie is shining which is bestman allways fuck bride before groom :)))))

play3w nedir (hack)

play3w nedir? torrent aleminde aXXo nickli elemanın dünyayı hackleme planıdır. arkadaş azmedip basit bir player yazmış torrentden çekdiğiniz axxo nickli avilerde ortaya çıkıo. playon.play3w.com a gidip player ı indiriosunuz kullanıyorsunuz hesapta basit player bir trojan herkez öyle dio en azından ben kullanmam öle bilmediğim şeyi neyse. bu durum deli edio neden çünkü güzel güzel izleyecekken pat diye bir uyarı çıkıo hadi onu çek bunu kur nedir bu ayıp...
neyse nasıl hacklenir konusunun cevabı
http://forum.mininova.org/index.php?showtopic=234994521

de yatıyor. kısaca aşşağıdaki kodu pl uzantılı bir dosyaya kaydedin ve "perl dosya.pl in.avi out.avi" komutunu çalıştırıp kurtulun. perl için activstate buradan alın.

# Turn of output buffer
$|++;

# The key for XOR decryption
my $key = 'UIERYQWORTWEHLKDNKDBISGLZNCBZCVNBADFIEYLJ' . chr(0);

print "Reading from \"$ARGV[0]\":\n";
$insize = -s $ARGV[0];
# Open the bogus AVI file
open(IN, $ARGV[0]) or die $!;
binmode IN…

taksim komedisi

aylardır görmediğim arkadaşlarımı görüom günlerdir ki hep onlar ısmarlıo :) neyse bugünde umutla buluşduk. kendisi okuldan arkadaşım. mest de otururken pat die bi cüppeli geldi kandiliniz mubarek olsun dedi bi sürü konuşdu en son şerefe dedim kaçdı :)

aynı masada bulunanda haramdadır ketonun aklına o geldi kesin :D saygı duyuyom öle tiplerede suyunu çıkarmamak lazım herkez kendi düşüncesini yaşar.

back to the istanbul

tatil bitti gezdim dolandım geldim yine yeni yeniden istanbul öncelikle ev tuttum 4 leventde hem okula hem şehre yakın.

bu arada iş bakınmayada başladım konya macerası bittiğine göre artık teknik olarak işsizim. kısa vakite bişey bulmazsam rahat edemicem tatil moduda baydı artık erken kalkıp biyerlere gitmem lazım okulunda açılmasına 2 ay var.

bakalım hazırlık sınavını geçersem ne ala.....