SqlExpress vs.net 2008 ve attach etmeden çalışmak

normalde asp.net projelerinde membership falan kullancaksanız. vs.net 2008 den her bişey hallolur mis gibi aspnetdb.mdf di sanırım onu hazırlar içine table ları koyar falan filan. ama bunun deployu ciddi mesele oluyor yok dosya kullanımda yok ebelek yok gübelek servera koyarken sıkıntısı bitmio. neyse bende vs.net 2008 den oluşan dosyayı aldım lokaldeki sql in içine gömdüm bi şekil herşeyi var içinde nasılsa bak yapar atarım servera die.

bi diagram oluşturim dedim db ye alınan hata:
TITLE: Microsoft SQL Server Management Studio Express
------------------------------

Database diagram support objects cannot be installed because this database does not have a valid owner. To continue, first use the Files page of the Database Properties dialog box or the ALTER AUTHORIZATION statement to set the database owner to a valid login, then add the database diagram support objects.

------------------------------
BUTTONS:

OK
------------------------------


önce database e sağ tıklıyim dedim abuk bi dialog gösteremioz hatası. madem öyle şu alteri deniyem dedim ve diagram çalışır oldu :)
örnek alter satırı:
ALTER AUTHORIZATION ON DATABASE::morbibertest TO sa

Comments

Popular posts from this blog

Postgresql group by day, week and month examples

Spring-boot vs Quarkus