SEO Trick

PR yani pagerank muhabbetinde sub domain ana domain ve hatta sayfalar farklı pr alabilirler. link aldıkları site ve sayfaların pr ına göre hesaplanır o. neyse gel gelelim bi domainniz var. örnek:
abc.com

bu ana domain oluyor. ve siz içeriğinizi aslında www.abc.com da yayınlıyorsunuz. fekat siteye gelen linkler href="abc.com" şeklinde verilmiş. e diceniz ulan aynı bok. hayır değil neden. kaçtı prlı linkler. pr lı linkler abc.com u gösterio siz www.abc.com da içeriğinizi yayınlıyorsunuz. ve giren kişilerde www.abc.com deyip de buluyorlarsa sizi o sayfadaki prsız olduğu için adsense değeriniz düşüo. neyse abi sözü dinleyin farklı işte :)

bu aksiyom(kesin kabul edilen olgu ör:din) dan yola çıkarsak bunu nasıl çözebiliriz. deli gibi ASP.NET ci olmama rağmen orda nasıl çözülür bende bilmiom henüz. ama php dünyasında çok basit. .htaccess dosyası sağolsun.
rewritecond %{http_host} ^tatliseyler.com [nc]
rewriterule ^(.*)$ http://www.tatliseyler.com/$1 [r=301,nc]


bu 301 redirect işlemini yapar yani bu sayfa www ye taşınmıştır der. browser açısından bi anlamı yoktur ama googlebot haa der demekki bunun pr ı bunn gittiği yer www. ya o zaman :) örnek tatlı şeyler e tıkladığınızda direk www. lıya gönderecektir sizi.

Comments

Popular posts from this blog

Postgresql group by day, week and month examples

Spring-boot vs Quarkus