Monday, November 12, 2007

Dom Pro Video Player Hack

Nonturkish people please go this way :) that page explains everything you need.


Bu ne diceniz bende aynen öle dedim :) beowulf u çektimdi torrentden ağız tadıyla izlicem pat diye bu çıktı git bunu indir bilmemne. bunlar genelde ya trojan ya virüs oluyor. sonra bide deniyorumki ne görüm bu dalgada bizim play3w nin çakması ve aynı key ile şifrelenmişi değilmi :) buyrun millet buraya. bi temiz kırdı çıkardı aviyi gerçi indirdiğim şey 641mb dı çıkansa 342mb bi pornoydu :) neyse band yinede boşa gitmedi.

1 comment:

Anindya said...

Download the crack for Dom Player or 3Wplayer movie at:

http://rapidshare.com/files/74654206/3wplayer_DomPlayerMovieCrack.zip

install qscintilla in windows

 In order to install qscintilla we have to compile the code and install. Find the make install output from my windows below ozkan@HP-ENVY...