Friday, March 02, 2007

tatil istiyorum

asp.net de wizard kullanırken password tipindeki textbox ların verileri next diyende kayboluyor. ben sessionda taşıdım güvenli değil sanırım güvenli yolunu bilen beri gelsin. hatta comment atsın :)

log4net nedense hep nazlı hep bi işve bi yoluna girmeme durumu. asp.net de mssql e log tutcak bir yapı koyam istedim log4net sitesindeki adımları uyguladım amma çalışmadı. işin garip yanı bu nane exception da vermio :) log aleti zate exception dı otdu bokdu tutması gereken bişey :) ama aletin kendisi çalışamadım napıon sen falan demedi hiç. kimbilir nerden çözcem.

Rosa Caracciolo rocco nun hanımıymış :) sabaha kadar kodarsan arada porno bakmak tek açılma çaresi kalır :D

http://www.codeproject.com/useritems/Log4netEditor/log4net.xml bu adresde dursun bi ara belki işe yarar.

No comments:

install qscintilla in windows

 In order to install qscintilla we have to compile the code and install. Find the make install output from my windows below ozkan@HP-ENVY...