web 2 için bir localizasyon hizmet merkezi

gallery diye bir yazılım kullanıyorum. bir localizasyon yapmışlar bir çeviri aman allahım akla zarar. godaddy nin linux hostingide 2 ftp connectiondan fazlasına izin vermio. durum borma bok yani bütün directory structure ı gezmesi 3 saat alıo indirmesi dahada fazla.

zibil po mo dosyası var. ve bu sistem hiyerarşik biçimde devam ediyor. mesela module adi/LC bilmemne/tr/ bişey bişey bu hep böle tema içinde core içinde. bir server kurulsa bu gibi şeyler direk ordan server edilse bizde bu kadar çok dosyaynan oynamasak.

mantık basit projem var diyip gircen içeri. oluşturcan po mo ne istiosan sonra orayı refere edecen bide
osuruk standard
koydukmu herkez kullanır. bunu sf de verebilir belki. gerçi orası designı değiştirdiğinden beri son web2 hali öldürüo makinemi. ne garip halbuki sadece web sayfası hangi browserla açsam bi cpu nun ortasına sıçıo :) sonra çalışıo.

Comments

Popular posts from this blog

Postgresql group by day, week and month examples

Next (2007)

Spring-boot vs Quarkus